Totalt antall sidevisninger

onsdag 26. februar 2014

Ting kommer seg !

Jada ting kommer seg nå har jeg tenkt . Det råtne i kjøkken veggen er saget vekk med motorsag og det er erstattet med noe nytt og noe gammelt som er tørt og fint ! Ja da nå går det sakte , men sikkert fremover !


Hjertet bare sank i meg , da Jan sa at begge kjøkken dørene må bort NÅ . Ja de skal vekk de brune fæle dørene og det skal settes inn riktig gammle dører , slik det har vært opprinnelig . Det gleder jeg meg til , men jeg trodde det var etter at gulvet var oppe og gikk . Nå må vi ha plast foran der dørene sto og mus , rotter og ikke minst alt støv og skitt kan bare fritt sveve inn i stuer og gang .Det støvet er helt utrolig altså , det lurer seg rundt over alt ! Sagflis og støv ... kjekt ! Nei da får jeg finne frem malekosten og få tatt siste rest på den nye panelen rundt døren inn mot Eplestuen . Ønsker deg en fin dag !

3 kommentarer:

  1. Ja usch vad det skräpar när man börjar riva i det gamla!
    Du ska se att det blir bra till slut! Ha en fin kväll!
    Kram/Finas mammis

    SvarSlett
  2. Så duktig han är din snickare och tänk den dagen ni sitter i köket och tar fram de här bilderna och minns. När allt damm lagt sig.

    Kram till er båda!
    Cia

    SvarSlett
  3. Renovera kök är bland det jobbigaste, och rörigt blir det. Men det går snabbt framåt hos er, kul och följa detta.
    Kramar/AM

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !