Totalt antall sidevisninger

tirsdag 5. mai 2015

HISTORISKE FLISER !

Forrige lørdag dro Jan og jeg til Oslo til Gammle trehus.com og kjøpte historiske fliser , til å ha under vedovnene i stuen . Der har de mye fint i gammle vinduer , dører og blant annet disse flisene.

Tykke , håndlagede , kjempenydelige og sykt dyre !


De blir nesten som et smykke og vil gjøre seg veldig godt i den nye stua. Nå er det snart den hvitlakkerte eikeparketten som står for tur og de nye vinduene . Det skal bli moro å flytte inn dit igjen !!! God kveld til deg som titter inn ! Her stri regner det ...

7 kommentarer:

  1. Oh... Lekre! Har sett at de blir mer og mer populære, og er så inderlig glad for det. Dette er nostalgi som virkelig bør opp og frem i lyset :)

    Er du interessert i giveaway deler jeg tips om en i dagens innlegg. Velkommen inn om du vil :)

    SvarSlett
  2. Nyyydelige! Sikkert vel verdt prisen. (",)
    Jeg har fått gale dørvridere fra gamletrehus.com, veldig bra at noen tar vare på det andre gjerne hiver i en container.

    SvarSlett
  3. De er bare så fine!!!
    Jeg har bestilt prøver fra de og har bestemt meg for mønster og farge, vi skal også ha de under en stor, gammel etasjeovn;)
    Fliseprøvene bruker jeg som underlag til vannkokeren og kaffemaskinen, de pynter så fint opp på kjøkkendisken;)
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Jag blir så avundsjuk! Såååå vackra och säkert väl värda sina kronor. Kram

    SvarSlett
  5. Av og til kan syyykt dyre ting være verdt prisen.
    Desse er jo syyyykt fine,- gjev jeg hadde en plass å hatt dem jeg også...en gang finner jeg plassen vær du trygg!!!!
    Tove ;)

    SvarSlett
  6. Men det är sååå fina plattor eller fliser, både färgen och mönstret är hur fina som helst.
    Med tanke på priset får du vara glad att ni inte tänkte er ett helt golv, huuu så dyrt!
    Är det du som ska fatta penseln och vitlacka parketten?

    Kram och gó natt Sidsel!
    Cia

    SvarSlett
  7. Så jättefina plattor, det där mönstret är
    så vackert. Gillar färgen mycket också.
    Kommer bli fint detta
    Kramar/AM

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !